Direktlänk till inlägg 6 september 2006

NU!

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 6 september 2006 19:42

Just nu sitter jag framför datan iförd i min paisly-mönstrade sparkdräkts liknande plagg och skriver. Det tog ett tag innan det gick att få en fungerande sida (jag är såå teknisk) men till slut så fixa jag det! vädret idag är gråmulet och trist :/ Egentligen så ska jag gilla sånt här väder, men eftersom att jag har varit i Marmaris nyss så känns det lite si och så med den saken. I marmaris har vi i alla fall haft det lugnt och skönt, en riktig semester. Sen träffade vi Danish eller Krulltotten som vi kallde honom innan vi viste vad han hette där och han är en sån där människa som man bara vill ta hem och visa till alla hur han är. Vilken kille! Det måste vara den snällste och mest äkta personen jag träffat. Det går inte att förklara i ord, för ingen förstår ändå hur han är. Han är lugnt min största förebild nu. Marmaris är i alla fall en helt underbar stad : ) JAG VILL INGET HELLRE ÄN TILLBaKA DIT! Helt otroligt att Jennie orkaade vara med min tokiga familj i hela två veckor. Vi är nästan negrer : ) bara lite blekare. Vi solade och badade typ hela tiden. Dagen innan vi åkte hem klippte jag mig där så nu är mitt hår kort och då menar jag KORT. det tog ett tag att vänja sig men nu känns det suveränt. timmen innan vi skulle sätta oss på bussen tillflyget var riktigt vemodig, det hängde sorg i luften och det var många som säkert hade gråten i halsen när de klev på sedan, det hade ialla fall jag och direkt jag hade satt mig så brast jag och grät säkert i en timma efter det, och sen på flygplatsen och sen på flyget. Jag förstår att folk kanske tycker att jag är lite överkänslig men jag kan inte rå för det. Nu har vi vart hemma i snart en vecka och det är skit tungt, det enda jag vill är tillbaka tillden lugna tillvaron och det varma vädret. Men nästa år då SKA jag tillbaka. jag ska tvinga mamma ocg pappa att åka dit med mig. nu ska jag dra till jennie och hälsa på henne ett tag ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 19 september 2006 14:12

Jag får väl börja med att säga att mamma vann en CD-spelare igår, värd 1000 kr på en lott som jag säljer. Som alltid så fick jag för mig att jag skulle vinna storvinsten (typ en bil eller så) om jag cokså köpte en lott. JAg bläddrade igenom lotterna ...

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 18 september 2006 19:43

Jag och jennie hade våran Marmaris timme igår : ) vi såg på filmen därifrån : ) jag vill tillbaka till värmen och lugnet där nere. Och till alla underbara människor som finns och som var där samtidigt som oss! Men det är bara ett år kvar för nästa år...

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 17 september 2006 22:24

Så är man hemma, och det är söndag :/ ingen dag att skriva med stor feta guldbokstäver i alla fall. Tungt. Ihelg har jag vart i junis med mina lilla systrar så jag känner mig som en uppsvälld luftballong nu. För det enda som finns att göra i junis ...

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 12 september 2006 14:35

NU äntligen har vi mejlat Krulltotten, det tog tt tag för mamma att få fingrarna ur arshlet och göra det, men nu är det gjort. Nu väntar vi på svar från marmaris : ) Jag tycker att sånt är coolt, att man kan skicka ett brev till nån som nästan bor på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards