Alla inlägg den 12 september 2006

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 12 september 2006 14:35

NU äntligen har vi mejlat Krulltotten, det tog tt tag för mamma att få fingrarna ur arshlet och göra det, men nu är det gjort. Nu väntar vi på svar från marmaris : ) Jag tycker att sånt är coolt, att man kan skicka ett brev till nån som nästan bor på andra sidan jorden, och att det kommer fram på bara nån minut ;P HUr går det till? Nä nu ska jag inte bli djup men man kan ju undra hur det går. I alla fall,Dagens höjdpunkt: När jag för fem kronor köpte en muffins med chokladbitar i, och dessutom åt upp den! : )Kommande höjdpunkter: Att jag kanske ska till Snadviken till min kusin eller att hon kanske kommer hit. VAd finns det mer...!? hmm, jo att det är jul om några månader och att jag då fyller Hela 15 år. tänk va! vad gammal jag blir. JAg har till och med kommit på att jag får rösta i nästa val, och tänk vad snabbt tiden gått sen förra valet, det är helt sjukt! så jag är alltså snart vuxen. Undrar vad jag ska rösta på? Nåväl, jag tro inte att det finns några mer kommande höjdpunkter. Eller jo Kanelbullens dag förstås, den få man inte glömma! Nu är Camilla i cypern, vilken skit va? jag skulle ha hoppat ner i hennes väska : ( Tjohoo!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards