Alla inlägg den 9 september 2006

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 9 september 2006 10:58

Först drömde jag om marmaris : ) och en sån dröm vill man bara inte vakna upp ur. När jag tyvärr i alla fall vaknade upp till verkligheten igen tittade jag ut genom fönstret och såg till min fövåning att det var SOLigt väder idag, det är ju alltd en litet plus i kanten såhär på hösten. När jag sedan gick och tittade på termometern visade den endast 5 grader varmt. JAhapp då får man hoppa i långkalifjoderna då! tänkte jag och drabbades av ONT i MAGEN :S Sen gick jag och kissade. Ungerfär klockan 10.30 åt jag en riktig Rackabajsar frukost bestående av: 2 st stekta ägg med lös äggula, 2 mackor med ost tomat och gurka, en tallrik med fil och fitness flingor smat ett stort glas med vatten!Just nu har jag inget att göra. Fast jag tror att jag ska gå och duscha. Men sen då? Jag kommer dö av rastlöshet! Oj! plötsligt kom jag på att det är ju marknad idag :D det hade jag glömt! Det betyder att det finns munkar med vaniljsås doppade i choklad bara nån kilometer bort, ååh jag kan nästan känna doften ända hit : ) nä nu måste jag agera! ringa jennie och knalla upp till stan ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards