Alla inlägg den 7 september 2006

Av Evelina Zakrisson Ruotimaa - 7 september 2006 16:38

För det första så är jag så van att gå till tandläkarn så jag tycer INTE att det är läskigt, Jag börjar nästan tycka att det är lite trevligt att ligga där i stolen med halvöppen mun och gapa och bita ihop på komando, "gapa bit ihop, gapa igen, ockås biter du ihop igen också gapar du och....". Ja ungefär så fortsätter det innan dom börjar med den faktist (jag måste erkänna det) lite läskiga grejen, och det är när dom ska byta ut trådarna i tandställningen. Då ligger man där med en massa kalla verktyg i munnen och känner hur dom drar ihop tänderna och skruvar och har sig. Men som sagt allt annat är rätt så trevligt ;P Vad har mer hänt idag...inte mycket mer än att jag har ätit potatis och korv, mums :P "Walk the Line" hos Camilla sen, jag och Jennie ska dit. Och imorgon är det FREDAG (jag gillar fredagar så den dagen är faktiskt värd att bli skriven med stora bokstäver) och sen helg : ) Tjohooo.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards